niedziela, 8 marca 2015

Spódnica z eko-skóry



Jakiś czas temu kupiłam kawałek eko-skóry w kolorze pudrowego różu. Postanowiłam z niego zrobić spódnicę, o dziwnym, jak powiedział mój mąż, kroju:-) Spódnice uszyłam z dwóch kawałków materiału, bazując głównie na wykroju na spódnicę ołówkową.


Tył wykroju jest prosty, natomiast "udziwniłam" trochę przód, gdyż w dolnej części spódnicy zrobiłam zakładki. Zakładki doszyłam do prostokątnej części materiału, którego przód wycięłam lekko półkoliście.


Mój pierwszy raz z eko-skórą nie był najgorszy, chociaż nie mam pojęcia dlaczego w pewnym momencie zwykła igła przestała szyć i gubiła ścieg, mimo, że wcześniej tak się nie działo. Dopiero igły do skóry pomogły i maszyna przeprosiła się z materiałem i mogłam dokończyć szycie;-)


18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, piękny kolor :)
    Dobrze, że piszesz o igel, bo się przymierzam do ekoskóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wyszła. Kolor mi się podoba :) Super że "udziwniłaś" przód, wygląda z zakładkami super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - dobrze, że jednak się komuś podoba to udziwnienie:-)

      Usuń
  3. Różowy zameczek słodki :-) W ogóle bardzo interesująca ta ekoskóra - i fason i kolor. Ma podszewkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przód jest świetny, fajnie się układa. Kolor też bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym nie wybrała takiego kroju, ale Ty wyglądasz w nim fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica ma w sobie nutkę ekstrawagancji przez ten udziwniony przód i przentuje się rewelacyjnie! Z dużym entuzjazmem zaglądam na Twojego bloga, bo można się zainspirować Twoimi projektami! Połamania igły przy kolejnych świetnych szyciowych pomysłach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli udziwnienie wyszło na plus;-) Cieszę się, że można się zainspirować moimi pomysłami:-)!

      Usuń
  7. bardzo fajna :) super ją wymyśliłaś. Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - kupiłam tę skórę głównie z powodu koloru.

      Usuń
  8. świetnie Ci wyszła spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są takie spódnice z eko skóry website, właściwie podobają mi się w prawie każdym kroju, bo są zarówno eleganckie jak i uniwersalne, przez co pasują na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń